Direktor JP "Urbanizam" Dušan Miladinović poručio je da će prostori na Limanu na kojima se planira izgradnja garaža biti više ozelenjeni nego što je to sada slučaj, dok je predstavnik građana koji se protive izgradnji Dejan Radosavljević ukazao na nedostatak komunikacije nadležnih sa Novosađanima.
Liman III 2012 broj stanova broj parking mesta
4 451 3 722
Liman III 2018 broj stanova broj parking mesta
4 746 2 869 (-853)
Ovo su NJIHOVE BROJKE mogu se lako proveriti !
A ko je srušio parking N.fronta-Balzakove ( sa min 120 mesta) da napravi zgradu sa 100 mesta suterenskih,koje PRODALI IDEA-i?
Ko je napravio Park City, na 100% parcele, sa garažama koje stanari ne koriste? Vole ljudi napolju da ostave? Prazan Maxton čuvan,pod kamerama,košta oko 30 e mesečno,Amss,prazan,Merkator,sve na 500 metara ...a sad će neki majmuni ( misli na nas očigledno) da plate iste pare za javanjak? Bez drveta ali sa malo korićšenim špricevima koji će se uračunati u cenu
Kakve bre podzemne garaže sa krovnim parkiranjem?Vertikalni korov na 1,5 m,MOŽE!
I koje "sučeljavanje" je ovo bilo,treba daleko drugačije da se "sučelimo"
Zasadice puzavicu da pada preko zidova i to tamo gde nisu stakla od buducih lokala i eto vertikalnog zelenila.
Tri titana, zgradurine na brodogradilistu i depresiji, sve od Galensa i Aleksandra. Njima spremaju garaze, da omiljenog investitora vec doceka sve spremno.
Izdrzite gradjani limana i ne odustajte. Ili ce da odustanu oni, ili cete da odustanete vi pa ce napraviti na coskovima ovakve svinjarije kao sto je park siti i susedna zgrada na cosku sa ideom, ili ce da plane i zapali se sve. Ova citava parodija od drzave sve vise postaje jedna sasusena livada. Bice dovoljna jedna varnica, kad kresne otici ce svi kao u sumskom pozaru. Mislim da su toga svesni i oni sami, i da ce ostaviti liman na miru kad vide da ne ide.
1. Sve i da odrzite rec i zasadite drvece ono treba da raste tri decenije da bi bilo ovako lepo zeleno,visoko i razgranato kakvo je sada (imate primer sece i sadnje u limanskom parku),drvece ne baca senku ni na jednu klupu,visoko je oko 2 m,bas prijatan park!!
Zatim ne vidim ni da Gradsko zelenilo zaliva drvece ,mlado tek zasadjeno u nedeljama kada nema prirodnih padavina,mnoga su se nova stabla osusila.Jedva da su travu osisali....
2.U kineskoj cetvrti sve se vise suska da nece biti nikakav dom kulture i umetnosti ili vec ? vec AQUA PARK...(pored Stranda?) Ima li istine u tom suskanju???
3.Koliko brige o metalnom "ljubimcu" a mnoge porodice imaju i po 2 automobila...kako NIKOM ne padne na pamet da prosire biciklisticke staze,izravnaju ih i naprave "spustove" na ivicnjacima (kao na novom naselju ,raskrsnica kod crkve,imaju ih i biciklovi a ibebe u kolicima a to je najbitnije osobama koje su u invalidskim kolicima.Pomazem svaki put kada vidim kako se neko muci da podigne ili spusti kolica sa visokih ivicnjaka.
Gradonacelnika u kolica pa da sam pregura sve prepreke kako bi shvatio PROBLEM!
4.Znate sve sto nam obecate ne bude kako ste rekli pa vam vise nista ne verujemo...
ZNATE ONU PRICU: Kad pastir hoce da nasamari drugog pastira pa vice :" U pomoc -vuk"
Drugi pastir dodje i vidi da je sala.Drugi put ISTO.Treci put kada je vuk zaista dosao na poziv u pomoc drugi pastir nije se pojavio...mislio je da je LAZ!
E MI ZNAMO DA JE VASA SVAKA LAZ !!!!
1. Sve i da odrzite rec i zasadite drvece ono treba da raste tri decenije da bi bilo ovako lepo zeleno,visoko i razgranato kakvo je sada (imate primer sece i sadnje u limanskom parku),drvece ne baca senku ni na jednu klupu,visoko je oko 2 m,bas prijatan park!!
Zatim ne vidim ni da Gradsko zelenilo zaliva drvece ,mlado tek zasadjeno u nedeljama kada nema prirodnih padavina,mnoga su se nova stabla osusila.Jedva da su travu osisali....
2.U kineskoj cetvrti sve se vise suska da nece biti nikakav dom kulture i umetnosti ili vec ? vec AQUA PARK...(pored Stranda?) Ima li istine u tom suskanju???
3.Znate sve sto nam obecate ne bude kako ste rekli pa vam vise nista ne verujemo...
ZNATE ONU PRICU: Kad pastir hoce da nasamari drugog pastira pa vice :" U pomoc -vuk"
Drugi pastir dodje i vidi da je sala.Drugi put ISTO.Treci put kada je vuk zaista dosao na poziv u pomoc drugi pastir nije se pojavio...mislio je da je LAZ!
E MI ZNAMO DA JE VASA SVAKA LAZ !!!!
Oko 2300 parking mesta za posetioce
a 1500 radnih mesta!?Koji verovatno neće
smeti da parkiraju u Promenadi!?
Zbog toga trebaju dodatne Garaže i Vrtiće
na LIMANU 2 !?
1.) Da izracunamo povrsinu i zapreminu hlorofila odraslog drveca: pa da vidite koliko pravi kiseonika i koliko cisti vazduh.
2.)kolika je povrsina i apsorpcija korenja tog drveca: ispod je MOCVARA koju to drvece drenira!!! ( doci ce vlaga i podzemne vode!!!!)
3.) koliki je ucinak politicara : steta spram koristi njihovog " rada"
Jasno je: politicari su STETOCINE: saberite koliko je odraslog drveca bespotrebno poseceno u ovom gradu i kolika je tiha STETA u tom smislu i u ostalim gradovims
Politicari prave PLANSKU stetu u SVIM sferama: zdravstvo, skolstvo, odbrana, industrija,
poljoprivreda!!!
Iako me veoma zanima problematika, ne mogu da gledam ili slušam emisije gde učestvuje i jedan "partijski moljac" ove vlasti (čast izuzecima), pa sam tako i ovu emisiju propustio. Ali uz to da sam danas saznao da se na mestu Neimarovih baraka, na prostoru tzv. Depresije, a verovatno u neko dogledno vreme i prostoru mornarice, planiraju velika stambena naselja za koja se po današnjoj praksi neće ostaviti ni deo mesta kako se ostavljalo za javne parkinge '60tih i 70'tih kad su se gradili Limani, ne čude me ove brojke od 1100-2700 nedostajućih parking mesta. Logika gradnji javnih garaža na mestu već uređenih parkinga je naravno i pogrešna i nepoštena, posebno jer ih ljudi koji tu neposredno žive, ne žele (možemo li im zameriti?). Rešenja ima mnogo, ali da bi došli do njih vlast mora uključiti građane, da im se iskreno kaže, šta se gubi, a šta dobija. To je naravno nemoguće za ovu vlast, pošto svašta im možemo nadenuti kao pridev, samo ne iskrenost. Ako ipak budu i uz protivljenje građana gurali ovu priču, najbolje bi bilo povesti inicijativu za bojkot kupovine stanova u ovim novim naseljima. Verujem da ipak ima normalnih ljudi koji bi odustali od kupovine, a to bi ih najviše bolelo da ih udariš po džepu. Solidarnost i udruživanje je jedino rešenje!
Prvo objavite profesije Komisije koja pregleda urbanističke planove, grad vode mašinovođe i računovođe. Njive su pretvorene u građevinsko zemljište nakon što su ih investitori izgradili, dok je kupljeno po ceni njive a prodato po ceni stana. Ni predgrađe nisu valorizovali.
Zelene površine ne zalivaju leti jer štede tehničku vodu, a kamoli viseće vrtove koji zahtevaju svakodnevno održavanje i zamenu biljaka, te su izuzetno skupi i nalaze se obično na najluksuznijim mestima... Za drveće je potrebna površina veličine krošnje i pod zemljom i tako se projektuje da nema temelja u radijusu od min 5 metara. Čini se da ovi neobrazovani kadrovi samo znaju da podcenjuju u svojim valorizacijama i ambicijama.
imam genijalnu ideju poseci dunavski park. ne treba nam. drvece je staro i muci se, a trava i ovako ne sme da se gazi. umesto parka podici zgradu sa dvadeset spratova. zgradu cemo ofarbati u zeleno da prija oku, a na krovu cemo staviti vestacku travu.
takodje, zgradu radosnog u pavla simica a i vrtic koji je malo dalje pretvoriti u garaze da novinarka sa rtv moze da se parkira pored zgrade gde radi. zasluzila je rodila se kao kraljica.
Novi Sad vapi za garažama i one su nam potrebne. Međutim parkove i zelene površine ne treba pretvarati u garaže već uštinuti prostore na kojima Galens i ostali tajkuni grade stambene zgrade i napraviti garaže.
Niko nije prokomentsrisao kako je Miladinovic izbegao pitanje novinarke za kaznjavanje ako investitori ne naprave dovoljno parkinga???
Trebalo bi im u zakon staviti obavez da po stanu ili lokalu moraju napraviti po dva parkinga. Ako to ne ispostuju srusiti im sprat tj. svesti objekat u zahtevani okvir sa trazenim parkinzima. Da vidimo kako bi se onda divlji zapad doveo red...
U razvijenim zemljama se zelenilom spusta zagađenje i temperatura u gradovima..kod nas je bitan samo stambeni m2.
Zao mi je sto kod nas sve funkcionise po sistemu gde je tuj moj deo i sto niko ne razmislja da ce i nasa deca ovde ziveti.
Ima mesta da se garaze naprave ispod kineske cetvrti tu se sada svejedno rusi i zida kulturni centar u produzetku dole moze i da se uzme onaj cosak preko puta zarko zrenjanin skole uz onaj mali put prema keju kod studentskog doma i tu mogu da se naprave dve lepe garaze a da nikom ne smetaju..Isto bi trebala da se napravi jedna veca garaza kod kruznog toka tamo ima dve tri slobodne livade da mogu da se parkiraju i iz Cara Dusna i sa bul Evrope i sa limana 4 sa te tri garaze mislim da bi se sve resilo.
Šta mislite da se naprave 2 podzemne garaže ispod N. Fronta ili Balzakove (ispod trave, levo i desno od N. fronta). Ne bi tada sekli platane ali bi bilo skuplje... Nadam se jedino da su instalacije dobro ucrtane...Možda 1 u Kineskoj četvrti, ili ispod ledine koja je na Limanu IV, desno, ispred vrtića. U kampusu ispod postojeće kraj Rektorata. Zar nije bolje da počnemo sa po 1 podzemnom garažom na 3 godine, nego da ništa ne radimo. A u medjuvremenu uvesti trolejbus Liman4-Bul. Evrpe, do N. groblja. Druga linija: Bul. Patr. Pavla-Bul. C. Lazara-Kej.
- Zašto grad "ne otkupi" Maxton, pa da bude besplatan parking?
- Da li će Promenada imati (besplatan) javni parking?
Najbolje pitanje: Zašto idioti nisu napravili podzemnu garažu ispod umetničke škole što grade trenutno na Limanu???
- Zašto se ne rekonstruiše garaža pored SNPa?
- Zašto nisu izgradili podzemnu garažu kod Riblje pijace ispod trga?
Što se tiče Srpske Pošte, znam da se može podneti zahtev Ratelu za oduzimanje licence,
jer ne rade kako je propisano u Zakonu o poštanskim uslugama.
Znači nestaju pošiljke a neke stvari se ne isporučuju u roku od 60 dana.
A znamo svi i razloge za to. Izgleda neko zaista sprema oduzimanje licence i prodaju privatnom licu.
A sad, što se tiče Urbanizma.
I tu građani mogu podneti zahteve nekom organu, da se ta firm augasi jer loše radi.
Naravno, to je rečeno pojednostavljeno.
Da se može tražiti ostavkag Gradskih vlasti i to je jasno.
Naravno, oni će se nećakti, a svi mi građani iz Novog Sada koji smo nezadovoljni načinom kako rade, treba da se okupimo i to zatražimo.
Naravno, onda će BEograd i Partija da ih štite, ali treba biti uporan, a u sadašnjoj situaciji,
da je ne pojašnjavam, to Beogradu neće ići na ruku.
Znači, okupljanje i zahtevi.
Zeleni krovovi i vertikalno ozelenjavanje. Biće kao u planovima. Prošetaj Muljo Podbarom, koliko si dobar ti i tvoji projektanti koje čuvaš, kao da ne znamo ko su. Nova Grbavica i Nova Nova Detelinara.
A onaj kocoperni može i glavom drveće posle valorizacije da izbije.
Živim na Limanu, vozim auto i imam troje dece. Parkiranje je zaista jedan od najvećih problema u ovom delu grada i biće još veći problem u budućnosti, ALI ako izgradnja garaža podrazumeva uništavanje postojećih zelenih površina, onda to nema smisla i ne treba dozvoliti da se radi! Ipak, postojeći parkinzi NE mogu biti svrstani u zelene površine i treba ih prilagoditi realnim potrebama stanovnika i grada. Najbolje bi bilo da se urade podzemne etaže i jedan nivo iznad zemlje. Ako se to napravi kako treba, da ne bude stvarno samo metalno-betonski skelet, onda može da izgleda i funkcioniše sasvim dobro. Da bi to tako bilo na kraju, građani će morati da se samoorganizuju i vrše pritisak na vlast, jer ova vlast ne daje ljudima mogućnost da svoje interese ostvare redovnim, institucionalnim putem, nego gledaju samo kako da napune džepove i dobiju naredne izbore kupovinom glasova.
I treba da se gradi i doteruje sve što je dotrajalo! Ništa ne valja, ni kada se gradi, ni kada se ruši, ni kada se obnavlja ni kada sve trune. Čoveče, ništa vam ne valja! Garaže su neophodne, stanovi, poslovni prostori i zelenilo. Pa 21. vek je, pobogu, pa to sve mora i može da se uklopi.
Na Grbavici izmedju Tolstojeve i Mise Dimitrijevic je dozvoljeno da se u dvoristu pravi red zgrada! Ulaz im je iz M. Dimitrijevica kroz pasaz zgrada. Tako je i sa druge strane. Prozor u prozor gleda. Sve zarad necije provizije! I Mirovic je pobegao iz Puskinove.
Izgradnja vrtica i garaze ce znatno povecati frekvenciju saobracaja u ulicama na limanu 2 i bezbednost i kvalitet vazduha jer ce ulicice biti zakrcene.
Nije poenta u parkingu nego koliko će se maznuti love na tenderima i radovima. Nema više privatizacija pa se maznjava na javnim radovima. Pa će loše da naprave da mogu svake godine da popravljaju.
Nije bitno gde je ko bio, bitno je gde će ko biti! Sad je parking na limanu, pa zgrada na kvantašu na kraju ćemo morati da plaćamo izlaz iz stana jer ništa neće biti javna površina. Ne grade se parkinzi tamo gde treba jer nije dovoljno profotabilno, umesto kanalizacije, na kojoj nema velike zarade, grade se samo objekti muzare.
To nisu ZELENE POVRŠINE, već površine koje sadrže zeleni fond koji kada se postave garaže, zbogom, nikada se više ne vraća. "Procena životnog veka" ne može da bude legitiman osnov za ukidanje kvalitetnog sadržaja. Šokira me da urbanisti i saobraćajci tako stihijski prihvataju automobilski saobraćaj, a da sve ostalo doživljavaju kao "pomoćna sredstva", "alternative" itd. Koliko su garaža za bicikle napravili? Zašto kolapsira GSP, zar te firme tipa NIS, Šnajder, Merkator i ostali ne mog uda zakupe autobus za radnike? Zašto se održavaju standardi koji nisu realni? Kada će se javnosti odlučno i nedvosmisleno reći "ne može da stane više automobila", "nemojte ići na posao kolima"? Zašto se grade nove garaže, kada ni postojeće nisu ni popunjene, ni ozelenjene? Sebično od gradskih vlasti da prodaju kvalitet života ljudi na nekoj lokaciji da bi "privrednicima" koji će u svom kvartu zadržati neki kvalitet života, obezbedili parking. Pritom od baš svih nedostataka, najbitniji je nedostatak parkinga za automobile, a što ćemo svi oboleti od koječega i živeti u betonskom getu, nije problem.
Strašno kakva neodrživa filozofija razvoja grada i trpanje para u džep. Strašno.
Urbanizam je uradio analizu parking-a 2015, gde je svoj potpis stavio i gorepomenuti direktor Miladinovic. (http://www.nsurbanizam.rs/sites/default/files/Analiza%20javnih%20garaza.pdf) Npr, garaza Maxton, pored Merkatora je popunjena 35% i ne pokriva svoje troskove - neodrziva je. Stanujem u ovom kraju 20 godina i uvek parkiram auto na 10-50m do ulaza. Postoji AMSS garaza preko puta Merkatora, ni ona nije popunjena.
Na lokacijama gde se planiraju garaze nema problema sa parkingom. Problemi ce nastati kada se zameni kineska cetvrt i brodogadiliste nekim objektima. Za te objekte treba napraviti podzemne garaze. Mogu se napraviti i podzemne garaze, pa zasaditi zelenilo preko - samo sto je to skupo.
Sem da neko debelo zaradi, po cenu da se unisti okruzenje hiljade porodica, ne vidim razlog za pravljenje garaza.
srbi su u trenutnoj fazi u glavama tako da sta god im se ponudi dobro i li lose, sve ce da odbiju ! Cim je nesto novo odmah ide paranoja i samo necemo !! A sta hocete onda ? Kruzni tok kod papica i treba konacno da se uradi a odmah krecu komentari kako to ne treba, nismo mi za normalan svet, tacno se vidi kako smo zaostali u odnosu na ostale u okolini, problematicna vlast i problematican narod, to kad se spoji, dobija se uzas !!
Komsije,znamo ko smo i ostanimo ujedinjeni..pricajte i sa ostalima koji jos nisu upuceni.....mi smo komsije,nemamo drugi interes nego da branimo nas nacin zivota...nasa sloga bice poraz vragu
Najbolje od svega je sto su nasi strucnjaci u drzavnim zavodima uvek jako egzaktni i precizni u tumacenju zakona i pravila a skoro nista od toga se ne primenjuje i ne postuje kad dodje do realizacije planova i gradnje od strane "nedodirljivih" investitora.
Gradjani, svi mi, se moramo informisati, upoznati sa zakonskim pravima i istrajati u pritiscima na drzavnu masineriju koja ocigledno ne shvata da je tu zbog nas, da nam sluzi i omoguci pravo glasa i kritike.
Politicari koji vode ovu zemlju, lokalne samouprave i svi drzavni zaposlenici nisu neka feudalna kasta privilegovanih vec sluzbenici koje placamo da nam svima bude bolje.
Svi gradovi Evrope i sveta se šire, znači gradnja ide u širinu, a kod nas se trpa zgrada do zgrade, prodajni centar do prodajnog centra...……...žalosno, jer očigledno nestručni ljudi uništavaju ovaj Novi Sad i pretvaraju ga u "Concrete Jungle" ili ti betonsku džunglu.
SRAMOTA šta rade od Novog Sada, a s obzirom da smo zaglupljena i poslušna marva, tako nam i treba.
Ma daj Miladinovicu,ne lupetaj vise,dosta mi te je od javne rasprave od pre dve godine,vidi na sta Podbara lici,kakvi parkinzi,kakvo zelenilo,Na Limanu ce se graditi jos zgrada izmedju ovih postojecih,kao na Podbari a garaze su samo izgovor jer ce se prvo one staviti u urbanisticku plan,pa ce posle da se menja plan u tajnosti,bude usvojen novi u skupstini grada i to bez primedbi a onda niknu zgrade.Tako je bilo za trscare u Kraljevica Marka,pa Grbavica,pa Podbara a tako ce i Liman.Zivi bili pa videli a zapamtite ime MILADINOVIC,
Alo limanci! A sto da vama bude bolje nego nama? Gde ste bili kad su se pobunili u Vere Pavlovic stanarai? GDE ZELENU POVRSINU VIDIS TU ZGRADU POSADI neko nesto tako rece
Podrska!
Ubeđen sam posle ove emisije da direktor Urbanizma ima dobar deo kolača u celoj priči izgradnje privatnih garaža na Limanu, moći će od svog kolača da bira gde hoće stanove, neverovatno je da kaže u emisiji da u novogradnji koliko stanova ima toliko i parking mesta mora da obezbedi investitor, a na uglu Janka Veselinovića i Ilije Birčanina Dinamika nedavno završila zgradu sa nekih 120 stanova i oko 40 parking mesta koja se kupuju posebno
Постоје решења да се има и гаража и зеленило. То се у свету одавно ради. Али од ових наших дилетаната не очекујем тако неко решење јер не знају ни бициклистичку стазу да направе без банкина, а камоли зелене гараже...
Dokle više ovaj Miladinović? Znamo svi kako je postao direktor javnog preduzeća, sad on pametuje, a u stručnim krugovima njegovo znanje i rad služe za podsmeh. Da nije politike i dalje bi se blamirao po seminarima i stručnim skupovima. Pa što ne objasni kako se prilagođavaju urbanistički planovi investitorima? Pomerili su groblje i ljudske kosti da bi se pravila Pupinova palata. Ko je odgovoran za to? Verovatno nije on kao direktor JP Urbanizam. Kako će drveće da viri kroz garažu, dokle ćete više obmanjivati narod?
Citiram: garaža će biti otvorena sa svih strana pa će drveće moći da "Viri", garaža će biti ozelenjena više nego sadašnji parkić ili vek trajanja drveću je istekao...
Odjavljujem se ovo je bilo previše za moj mozak.
Pratio sam emisiju sa naročitim interesovanjem. "Malo" je nelogično da je problem sa parkingom na Grbavici, a na Limanu se grade garaže. Drugo; niko nije rekao da je urađena prekategorizacija zrmljišta i da parkinzi na Limanu nisu više javna površina nego građevinsko zemljište i tu za neko vreme može da zida ko šta hoće. Treće; parking koji se pravi je definisan kao javno-poslovni prostor što znači da će tu možda biti i poslovnog prostora uz garaže.
Ne dajte se novosađani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pre nego što naprave garaže i ozelene prostore, prvo moraju da poseku platane stare i do 40 godina. Ukratko, trebe biti ozbiljno poglup ili bezobrazan, pa pričati o planu da se stabla proturaju kroz etaže ili da 50% fasade bude ozelenjeno. Poznajući rad javnih službi u gradu, ofarbaće zid zelenom masnom farbom i reći: "Pa, ozelenjeno je, šta sad hoćete?!" Kad neko toliko mrzi hlorofil - to je dijagnoza!
Vise je nego ocigledno da sva ova prica nema nikakve veze sa parking prostorom, nego sa pripremanjem terena za nove gradjevinske dozvole za nove zgrade.... (Radonja Dabetić kazao je da Plan regulacije Limana nije konačan. Plan donosi mogućnost da se nešto izgradi...). Zivim na uglu NF i Balzakove i za poslednjih 5 godina nisam bio primoran da parkiram automobil dalje od 50 metara od ulaza u zgradu, tako da sva ova prica nema nikakvo utemeljenje u realnim potrebama za parking, nego iskljucivo radi novih dozvola za gradnju na popularnim lokacijama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sučelila se petorica za i protiv gradnje garaža na Limanima
Autor: 021.rs
Novi Sad
•31.05.2018.
•13:00 > 11:48
Komentari 54
Liman3
4 451 3 722
Liman III 2018 broj stanova broj parking mesta
4 746 2 869 (-853)
Ovo su NJIHOVE BROJKE mogu se lako proveriti !
A ko je srušio parking N.fronta-Balzakove ( sa min 120 mesta) da napravi zgradu sa 100 mesta suterenskih,koje PRODALI IDEA-i?
Ko je napravio Park City, na 100% parcele, sa garažama koje stanari ne koriste? Vole ljudi napolju da ostave? Prazan Maxton čuvan,pod kamerama,košta oko 30 e mesečno,Amss,prazan,Merkator,sve na 500 metara ...a sad će neki majmuni ( misli na nas očigledno) da plate iste pare za javanjak? Bez drveta ali sa malo korićšenim špricevima koji će se uračunati u cenu
Kakve bre podzemne garaže sa krovnim parkiranjem?Vertikalni korov na 1,5 m,MOŽE!
I koje "sučeljavanje" je ovo bilo,treba daleko drugačije da se "sučelimo"
AA
Tri titana, zgradurine na brodogradilistu i depresiji, sve od Galensa i Aleksandra. Njima spremaju garaze, da omiljenog investitora vec doceka sve spremno.
izdrzite
Liman 1,2,3 i 4
Zatim ne vidim ni da Gradsko zelenilo zaliva drvece ,mlado tek zasadjeno u nedeljama kada nema prirodnih padavina,mnoga su se nova stabla osusila.Jedva da su travu osisali....
2.U kineskoj cetvrti sve se vise suska da nece biti nikakav dom kulture i umetnosti ili vec ? vec AQUA PARK...(pored Stranda?) Ima li istine u tom suskanju???
3.Koliko brige o metalnom "ljubimcu" a mnoge porodice imaju i po 2 automobila...kako NIKOM ne padne na pamet da prosire biciklisticke staze,izravnaju ih i naprave "spustove" na ivicnjacima (kao na novom naselju ,raskrsnica kod crkve,imaju ih i biciklovi a ibebe u kolicima a to je najbitnije osobama koje su u invalidskim kolicima.Pomazem svaki put kada vidim kako se neko muci da podigne ili spusti kolica sa visokih ivicnjaka.
Gradonacelnika u kolica pa da sam pregura sve prepreke kako bi shvatio PROBLEM!
4.Znate sve sto nam obecate ne bude kako ste rekli pa vam vise nista ne verujemo...
ZNATE ONU PRICU: Kad pastir hoce da nasamari drugog pastira pa vice :" U pomoc -vuk"
Drugi pastir dodje i vidi da je sala.Drugi put ISTO.Treci put kada je vuk zaista dosao na poziv u pomoc drugi pastir nije se pojavio...mislio je da je LAZ!
E MI ZNAMO DA JE VASA SVAKA LAZ !!!!
Liman 1,2,3 i 4
Zatim ne vidim ni da Gradsko zelenilo zaliva drvece ,mlado tek zasadjeno u nedeljama kada nema prirodnih padavina,mnoga su se nova stabla osusila.Jedva da su travu osisali....
2.U kineskoj cetvrti sve se vise suska da nece biti nikakav dom kulture i umetnosti ili vec ? vec AQUA PARK...(pored Stranda?) Ima li istine u tom suskanju???
3.Znate sve sto nam obecate ne bude kako ste rekli pa vam vise nista ne verujemo...
ZNATE ONU PRICU: Kad pastir hoce da nasamari drugog pastira pa vice :" U pomoc -vuk"
Drugi pastir dodje i vidi da je sala.Drugi put ISTO.Treci put kada je vuk zaista dosao na poziv u pomoc drugi pastir nije se pojavio...mislio je da je LAZ!
E MI ZNAMO DA JE VASA SVAKA LAZ !!!!
PERICA####
a 1500 radnih mesta!?Koji verovatno neće
smeti da parkiraju u Promenadi!?
Zbog toga trebaju dodatne Garaže i Vrtiće
na LIMANU 2 !?
ab
Rudolf
2.)kolika je povrsina i apsorpcija korenja tog drveca: ispod je MOCVARA koju to drvece drenira!!! ( doci ce vlaga i podzemne vode!!!!)
3.) koliki je ucinak politicara : steta spram koristi njihovog " rada"
Jasno je: politicari su STETOCINE: saberite koliko je odraslog drveca bespotrebno poseceno u ovom gradu i kolika je tiha STETA u tom smislu i u ostalim gradovims
Politicari prave PLANSKU stetu u SVIM sferama: zdravstvo, skolstvo, odbrana, industrija,
poljoprivreda!!!
ONI RADEPROTIV NASE DECE jer su podanici ZLA !!!!
oni rade PROTIV NASE DECE !!!
Vuk
Smesna
Priča za debile
Kraj sveta
Zelene površine ne zalivaju leti jer štede tehničku vodu, a kamoli viseće vrtove koji zahtevaju svakodnevno održavanje i zamenu biljaka, te su izuzetno skupi i nalaze se obično na najluksuznijim mestima... Za drveće je potrebna površina veličine krošnje i pod zemljom i tako se projektuje da nema temelja u radijusu od min 5 metara. Čini se da ovi neobrazovani kadrovi samo znaju da podcenjuju u svojim valorizacijama i ambicijama.
sve srusiti
takodje, zgradu radosnog u pavla simica a i vrtic koji je malo dalje pretvoriti u garaze da novinarka sa rtv moze da se parkira pored zgrade gde radi. zasluzila je rodila se kao kraljica.
ne na zeleno
Radovan
Trebalo bi im u zakon staviti obavez da po stanu ili lokalu moraju napraviti po dva parkinga. Ako to ne ispostuju srusiti im sprat tj. svesti objekat u zahtevani okvir sa trazenim parkinzima. Da vidimo kako bi se onda divlji zapad doveo red...
U razvijenim zemljama se zelenilom spusta zagađenje i temperatura u gradovima..kod nas je bitan samo stambeni m2.
Zao mi je sto kod nas sve funkcionise po sistemu gde je tuj moj deo i sto niko ne razmislja da ce i nasa deca ovde ziveti.
Dule
Pomognimo sa idejama
Vozim se autobusom
- Da li će Promenada imati (besplatan) javni parking?
Najbolje pitanje: Zašto idioti nisu napravili podzemnu garažu ispod umetničke škole što grade trenutno na Limanu???
- Zašto se ne rekonstruiše garaža pored SNPa?
- Zašto nisu izgradili podzemnu garažu kod Riblje pijace ispod trga?
Seka Persa
Mozda sa se grad za početak pobrine za oslobadjanje postojećih...
Limanac
jer ne rade kako je propisano u Zakonu o poštanskim uslugama.
Znači nestaju pošiljke a neke stvari se ne isporučuju u roku od 60 dana.
A znamo svi i razloge za to. Izgleda neko zaista sprema oduzimanje licence i prodaju privatnom licu.
A sad, što se tiče Urbanizma.
I tu građani mogu podneti zahteve nekom organu, da se ta firm augasi jer loše radi.
Naravno, to je rečeno pojednostavljeno.
Da se može tražiti ostavkag Gradskih vlasti i to je jasno.
Naravno, oni će se nećakti, a svi mi građani iz Novog Sada koji smo nezadovoljni načinom kako rade, treba da se okupimo i to zatražimo.
Naravno, onda će BEograd i Partija da ih štite, ali treba biti uporan, a u sadašnjoj situaciji,
da je ne pojašnjavam, to Beogradu neće ići na ruku.
Znači, okupljanje i zahtevi.
Spinning
Taj direktor Urbanizna je vrteo spin price koje je cuo od gradonacelnika
pawlle
Mulja
A onaj kocoperni može i glavom drveće posle valorizacije da izbije.
ns nn
Grad
NIA
Majka
Oki
.
Marko
Strašno kakva neodrživa filozofija razvoja grada i trpanje para u džep. Strašno.
Sloboda parkingu
Na lokacijama gde se planiraju garaze nema problema sa parkingom. Problemi ce nastati kada se zameni kineska cetvrt i brodogadiliste nekim objektima. Za te objekte treba napraviti podzemne garaze. Mogu se napraviti i podzemne garaze, pa zasaditi zelenilo preko - samo sto je to skupo.
Sem da neko debelo zaradi, po cenu da se unisti okruzenje hiljade porodica, ne vidim razlog za pravljenje garaza.
perica###
Prizemlje,Prodavnice
1-2sprat Graže sa teretnim liftom spolja,
i5spratova Stambenog prostora!
A,na KROVU ŠUMA!
Pa nek se stanari druže!
Dejan
Tribina
Ccc
koka
Gradjani, svi mi, se moramo informisati, upoznati sa zakonskim pravima i istrajati u pritiscima na drzavnu masineriju koja ocigledno ne shvata da je tu zbog nas, da nam sluzi i omoguci pravo glasa i kritike.
Politicari koji vode ovu zemlju, lokalne samouprave i svi drzavni zaposlenici nisu neka feudalna kasta privilegovanih vec sluzbenici koje placamo da nam svima bude bolje.
Ne znam
SRAMOTA šta rade od Novog Sada, a s obzirom da smo zaglupljena i poslušna marva, tako nam i treba.
ganarda@yahoo.com
Podbarac Original
sivi dom
Mislim da sam ti rekao da necemo stati!
Grbavica
Podrska!
Tihi
Dejan
комша
VLADIMIR
Del Potro
021is
Sofronije
Odjavljujem se ovo je bilo previše za moj mozak.
Vlada
pop milo jovovic
novosađanin
Ne dajte se novosađani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agronom
AG
Specijalac
Ne komunisiraj sa manipulisanim, ubaci grupu da posvađa, proglasi nejedinstvo i radi po svom do ispunjenja plana.
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H